Voor ieder moment van de dag een speciaal sieraad!
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen uw klacht bekijken en proberen de klacht afdoende op te lossen.
Onze gegevens:
Tailor-made Jewelry
Sumatrakade 755
1019 PX Amsterdam
Tel:    + 31 (0)20 221 71 98
Mob: +31 (0)6 422 000 15
Email: info@tailormadejewelry.nl


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar  Tailor-made Jewelry is  aangesloten. 
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
 
Bovenstaande is een samenvatting uit de Algemene Voorwaarde.


 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.