Voor ieder moment van de dag een speciaal sieraad!

Veelgestelde vragen Tailor-made jewelry.nl
1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Alle sieraden die we aanbieden op de website zijn bij ons op voorraad.
We verzenden bestellingen geplaatst op werkdagen voor 14.00 uur altijd dezelfde dag. Alle andere bestellingen de volgende werkdag. Bestellingen die betaald zijn met een tegoed van een retourmelding worden verzonden op de dag dat we uw retourzending ontvangen. 

2. Als ik het bestelde artikel wil retourneren kan dat dan, en ontvang ik mijn geld dan terug? 
Als een sieraad om wat voor reden dan ook, niet aan uw verwachtingen voldoet mag het altijd geretourneerd worden. U ontvangt dan ook altijd de aankoopprijs (exclusief verzendkosten) binnen drie werkdagen na ontvangst van uw retour terug.
Retour sturen (vanuit Nederland en Duitsland) is gratis voor u. Onze retourtermijn is 14 dagen om online retour te melden plus 14 dagen voor de verzending, in totaal dus 28 dagen.
Voor een uitgebreide beschrijving van de voorwaarden waar deze retourzending aan moet voldoen verwijzen wij u naar de retourprocedure. 

3. Kan ik Tailor-made Jewelry telefonisch bereiken? 
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 19.00 uur. Mocht u een vraag hebben dan kunt u die echter het beste via e-mail stellen. Wij zullen u dan dezelfde dag per e-mail antwoord geven. Normaal gesproken zal dat binnen enkele uren zijn.
Buiten kantooruren ontvangen vragen worden op zijn laatst de volgende werkdag beantwoord. Mocht u het op prijs stellen dat wij telefonisch met u contact opnemen dan kunt u dat aangeven. Wij nemen dan dezelfde dag of de volgende werkdag contact met u op. 

4. Waarom een bijdrage in de kosten van verzending en verzekering bij een bestelling onder EUR 75?
We berekenen een bijdrage in de kosten van verzending en verzekering van € 3,95 bij bestellingen onder EUR 75 omdat we alles "met handtekening voor ontvangst" en verzekerd versturen. De kosten via PostNL bedragen ca. € 8,=. Dit houdt in dat alle pakketjes alleen op het afleveradres worden aangeboden (en dus niet bij de buren), dat de ontvanger een handtekening moet zetten, en dat de inhoud verzekerd is bij verlies en diefstal.
 5. Als ik niet met iDEAL kan betalen en geen creditcard heb kan ik dan toch iets bestellen?
Dat is mogelijk. Stuur dan een email naar 
info@tailormadejewelry.nl. Wij voeren de bestelling voor u in, en ontvangt u via email een bevestiging met van u bestelling en alle betaalgegevens. Zodra uw betaling is ontvangen versturen wij uw bestelling.

6. Kan ik alleen online kopen of kan ik ook in jullie winkel komen? 
We verkopen alleen online. We hebben ook geen winkel, maar een magazijn waar alle items op voorraad zijn. 
Sinds kort bieden wij u ook de gelegenheid om uw bestelling bij ons te bekijken en af te halen. Afhalen/bekijken is echter alleen mogelijk op afspraak. Indien u een bestelling heeft geplaatst en heeft gekozen voor "afhalen", nemen wij zos spoedig mogelijk contact met u op voor een afhaalafspraak. Uiteraard kunt u ons ook eerst bellen/mailen voor een afspraak, voordat u uw bestelling plaatst, als u dat liever wilt.

7. Is het veilig om met mijn creditcard of via iDEAL aan Tailor-made Jewelry te betalen? 
Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van de internetkassa van Ogone. Ogone is één van de grootste Europese dienstverleners voor het verwerken van online betalingen. Wanneer het moment aanbreekt om de betalingsgegevens in te voeren, wordt u automatisch naar onze betaalpagina op de site van Ogone geleid. De uitwisseling van gevoelige informatie, zoals het nummer van de creditcard, gebeurt via een beveiligde verbinding tussen uw PC en de site van Ogone; Tailor-made Jewelry is er niet bij betrokken. Dit mechanisme garandeert de vertrouwelijkheid van de informatie tegenover Tailor-made Jewelry.
Voor meer informatie over de internetkassa van de Ogone, zie 
www.ogone.nl 
 
8. Kan ik ook met iDEAL betalen als ik bijv. een postbank of ABN-AMRO rekening heb? 
Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van de internetkassa van Ogone.
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Voor meer informatie zie 
www.ideal-betalen.nl
Voordelen 
iDEAL wordt ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING / Postbank, Rabobank, SNS Bank en Van Lanschot Bank.
iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Toegang tot internetbankieren van één van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
  • Controle en overzicht op de betaling
9. Verzend Tailor-made Jewelry mijn bestelling buiten Nederland? 
Bestellingen uit EU landen kunnen direct via de site worden besteld. Indien u een bestelling naar een ander land wilt laten sturen neem dan eerst contact op met Tailor-made Jewelry. Indien u daar aangeeft wat u wilt bestellen en naar welk land de bestelling verzonden moet worden dan laten wij u dezelfde dag of de volgende werkdag weten wat de bijkomende verzendkosten zijn. Op het moment dat u akkoord gaat met onze prijsopgave ontvangt u een factuur voor de bestelling via de mail. In dit bericht wordt ook aangegeven hoe u deze factuur kunt betalen. De bestelling wordt verstuurd nadat de betaling bij ons ontvangen is.

10. Wat als er iets mis gaat met een via Tailor-made Jewelry besteld item? 
Wij leveren uitsluitend eerste klas items. Alle artikelen op onze site staan bekend om hun kwaliteit. Het kan desondanks voorkomen dat er iets niet helemaal goed is met een item. U kunt dan per telefoon of e-mail het probleem aan ons voorleggen. Wij zullen dan een passende oplossing voor het probleem aanbieden.

11. Naar welke landen wordt verzonden en wat kost het? 
Land Verzending incl. verzekering
Austria EUR 12.95
Belgium Gratis met PostNL (orders > EUR 75), anders 5,95
Denmark EUR 12.95
Finland EUR 19.95
France EUR 12.95
Germany Gratis met DHL(orders > EUR 75), anders EUR 5,95
Italy EUR 12.95
Luxemburg EUR 12.95
Norway EUR 19.95
United Kingdom EUR   9.95
Spain EUR 19.95
Sweden EUR 12.95
Switzerland EUR 19.95
Nederland Gratis met PostNL (orders > EUR 75), anders EUR 3,95
Overige landen Alleen na voorafgaande afspraak per email
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.